Дата |
Тема |
Зміст |
Завдання |
24.11.2021 |
Традиції світової
літератури і культури у романі «Євгеній
Онєгін» та художнє новаторство Пушкіна. Образ автора. |
Написати твір на
тему «Чи було б можливим щастя Онєгіна й Тетяни», читати сторінки 105-110 та
надіслати на вайбер, або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
09.02.2022 | "Стара і нова драма". Зміни в драматургії кінця 19-початку 20 століття | Прочитати сторінки 213-216 mayak14041930@gmail.com | |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
14.03.2022 | Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон». | переглянути відео за посиланням
| Скласти характеристику образу Елайзи Дулітл – головної героїні п’єсі «Пігмаліон» та скинути на вайбер, або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
16.03.2022 | Динаміка образу Елайзи Дулітл – головної героїні п’єсі «Пігмаліон». | переглянути відео за посиланням
| Визначити та виписати у зошити основну ідею п'єси "Пігмаліон" та скинути на вайбер, або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
21.03.2022 | Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови. | переглянути відео за посиланням
| Порівняти особливості "старої" та "нової" драми та скинути на вайбер, або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
23.03.2022 | Порівняння особливостей «старої» та «нової драми», образів персонажів на прикладах творів Ібсена та Шоу. | переглянути відео за посиланням
| Готуватися до контрольної роботи (прочитати конспект) |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
28.03.2022 | Контрольна
робота №5 з теми «Нові
тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст.». Контрольний твір. |
| |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
30.03.2022 | Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX ст. | переглянути відео за посиланням
| Прочитати біографію письменника та ознайомитися із циклом розповідей Тев'є Молочар |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
04.04.2022 | Образна система повісті «Тев’є-молочар». Образ Тев’є. | переглянути відео за посиланням
| Визначити та виписати філософські проблеми повісті та скинути на вайбер або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
06.04.2022 | Філософські проблеми повісті «Тев’є-молочар». Народний гумор у повісті. | переглянути відео за посиланням
| Переглнути відеоверсію вистави Тев'є-молочар режисерки Наталії Грабченко |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
11.04.2022 | Сучасні інтерпретації повісті «Тев’є-молочар» в театрі, кіно та інших видах мистецтва. | переглянути відео за посиланням
| Прочитати біографію Рея Дугласа Бредбері та ознайомитися із його романом-антиутопією "451 градус за Фаренгейтом" |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
13.04.2022 | Рей Дуглас Бредбері. Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом». | переглянути відео за посиланням
| Скласти х-ку образу Гая Монтега та скинути на вайбер |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
18.04.2022 | Оригінальність трактування образу пожежного Гая Монтеґа – головного героя роману «451° за Фаренгейтом». | переглянути відео за посиланням
| Визначити провідні мотиви твору та надіслати на вайбер |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
20.04.2022 | Тема знецінення культури у романі «451° за Фаренгейтом», його провідні мотиви – книги (читання), пожежа, тотальний контроль, інакомислення тощо. | переглянути відео за посиланням
| Написати міні-твір та надіслати на тему: "зображення влади у романі" та надіслати на вайбер |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
25.04.2022 | Зображення натовпу і влади в романі-антиутопії Бредбері «451° за Фаренгейтом». | переглянути відео за посиланням
| Дочитати роман і готуватися до КР |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
27.04.2022 | Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві – головна ідея роману «451° за Фаренгейтом». | переглянути відео за посиланням
| готуватися до КР |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
11.10.2022 | Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. | переглянути відео за посиланням
| Опрацювати біографію Г.Гейне та прочитати збірку віршів "Книга пісень", охарактеризувати ліричного героя. Скинути на вайбер або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
13.10.2022 | Генріх Гейне. Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. Особливості композиції збірки «Книга пісень», образ ліричного героя, фольклорні елементи. | переглянути відео за посиланням
| Вивчити напам'ять вірш Г. Гейне "Не знаю, що стало зо мною" Скинути на вайбер або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
20.10.2022 | Позакласне читання 1. Вірші та балади Ґете, Шиллера, Гейне та Байрона | переглянути відео за посиланням переглянути відео за посиланням переглянути відео за посиланням переглянути відео за посиланням | Написати твір-роздум на тему: "Хто, на мою думку, більш геніальний - Гете, Шиллер, Байрон чи Гейне?" (Обсяг 1,5-2 ст.) Скинути на вайбер або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
25.10.2022 | Контрольна
робота №2 з теми «Романтизм». | Контрольний твір. Характеристика ліричного героя вірша одного з поетів. | (Обсяг 2,5-3 ст.) Скинути на вайбер або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
23.02.2023 | Генрік Ібсен. "Ляльковий дім". Роль Г. Ібсена у розвитку світової драматургії, його новаторство. | переглянути відео за посиланням | Прочитати п'єсу "Ляльковий дім" |
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар