Дата | Тема | Зміст | Завдання |
14.03.2022 | Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко, їхні здобутки (огляд). | переглянути відео за посиланням
| Прочитати біографію Джон Донн та його сонет №19 |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
15.03.2022 | Бароко як доба і Із лірики європейського бароко Джон Донн. Напруга почуттів ліричного героя у «Священних сонетах» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»), їх символіка та поетична мова. | переглянути відео за посиланням
| Ознайомитися із поняттям "класицизм" та його характерними ознаками |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
21.03.2022 | Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму, його характерні ознаки як художнього напряму. | переглянути відео за посиланням
| Прочитати біографію Мольєра та ознайомитися із його найвидатнішими творами |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
22.03.2022 | Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра, його вплив на світове театральне мистецтво. | переглянути відео за посиланням
| Прочитати історію створення комедії "Міщанин-шляхтич" та власне комедію, визначити тематику та проблематику твору, скинути на вайбер або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
28.03.2022 | Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. | переглянути відео за посиланням переглянути відео за посиланням
| Виписати основні образи комедії та їх коротеньку характеристику, скинути на вайбер або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
29.03.2022 | Основні образи комедії «Міщанин-шляхтич»: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін. | переглянути відео за посиланням
| Повторити значення термінів "старира", "сатирична розповідь", "гумор", "іронія", "антитеза", заповнити таблицю Елвермана за темою "Чи можна зрозуміти і підтримати пана Журдена у його прагненні стати дворянином?" (суть цієї таблиці знайдете в інтернеті), скинути на вайбер або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
04.04.2022 | Засоби комічного: гумор, іронія, сатира, сарказм, –використані у комедії «Міщанин-шляхтич». | переглянути відео за посиланням
| Готуватися до КР (повторити конспект) |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
05.04.2022 | Інсценізація уривків комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич». | переглянути відео за посиланням
| Готуватися до КР (повторити конспект) |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
11.04.2022 | Контрольна
робота № 5 з тем «Бароко і класицизм». Літературний диктант. |
| |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
12.04.2022 | Антуан де Сент-Екзюпері. Людські стосунки, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». | переглянути відео за посиланням
| Виписати усі художні образи казки-притчі та скинути на вайбер |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
18.04.2022 | Художні образи казки-притчі "Маленький принц" | переглянути відео за посиланням
| Визначити, виписати образи та скинути на вайбер |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
19.04.2022 | Філософський зміст казки-притчі «Маленький принц». | переглянути відео за посиланням
| Написати есе на тему: Чого мене навчив твір "Маленький принц?" |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
25.04.2022 | Розвиток мовлення №4 (усно). Дискусія за казкою-притчею «Маленький принц» «Ти у відповіді за того, кого приручив». | переглянути відео за посиланням
| Написати твір на тему: "Чи у відповіді я за того, кого приручив?" (обгрунтовано, обсяг 1,5 сторінки) |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
26.04.2022 | Річард Бах. Сюжет повісті «Чайка Джонатан Лівінгстон» як філософська метафора людського буття. | переглянути відео за посиланням
| Визначити та виписати ознаки притчі у творі |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
12.10.2022 | Гомер. Міфологічна основа гомерівського епосу. Гуманістичний зміст поеми "Іліада" | переглянути відео за посиланням
| Скласти х-ку образів Ахілла та Гектора |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
14.10.2022 | Розвиток мовлення №1 (усно). Порівняльна характеристика літературних героїв: Ахілл і Гектор. «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші 140–410), «Пріам у Ахілла» (пісня 24, вірші 470–670). Образи Ахілла і Гектора. | переглянути відео за посиланням
| Читати самостійно поему Гомера "Одіссея" |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
21.10.2022 | Давньогрецький
театр. Есхіл, його роль у розвитку європейської драми. Основний конфлікт трагедії «Прометей закутий». «Дари» Прометея людству. Ідеї служіння, самопожертви, свободи. | переглянути відео за посиланням
| Читати с. 63-66, порівняти давньогрецький та сучасний театри (письмово) |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
22.02.2023 | Синтез різних жанрових ознак у романі «Дон Кіхот» (героїчного епосу, лицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. | переглянути відео за посиланням
| Написати твір-роздум на тему "Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?" (Обсягом 1,5 - 2 ст.) Скинути на вайбер або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
24.02.2023 | Диспут на тему: "Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?" | переглянути відео за посиланням
| Підготуватися до КР з теми "Відродження", повторити вивчений матеріал та перечитати конспект. |
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар