Дата | Тема | Зміст | Завдання |
18.03.2022 | Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм. | переглянути відео за посиланням
| Прочитати біографію Шарля Бодлера, а також його поетичну збірку "Квіти зла" |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
25.03.2022 | Франція. Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах збірки «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»). | переглянути відео за посиланням
| Опрацювати біографію Поля Верлена, а також вірші "Поетичне мистецтво" та "Осіння пісня" |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
08.04.2022 | Артюр Рембо. «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство поета. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». | переглянути відео за посиланням
| Прочитати про зміни в
драматургії на межі XIX–XX ст. |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
15.04.2022 | Зміни в
драматургії на межі XIX–XX ст. Бельгія. Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків, особливості розвитку сюжету у драмі-феєрії «Синій птах». | переглянути відео за посиланням
| Прочитати драму "Синій птах" та визначити тематику, проблематику, а також провідну ідею твору. ДЗ надіслати на вайбер |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
22.04.2022 | Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків, особливості розвитку сюжету у драмі-феєрії «Синій птах». | переглянути відео за посиланням
| Коротко переповідати фінал драми |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
06.05.2022 | Роль фантастики, символіка образів у драмі-феєрії «Синій птах», трактування її фіналу. | переглянути відео за посиланням
| Готуватися до КР |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
14.10.2022 | Особливості композиції поеми «Божественна
комедія», концепція світу й
людини в ній, алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність
твору. Усне висловлювання в ході дискусії. | переглянути відео за посиланням
| Опрацювати інформацію про англійський Ренесанс, опрацювати біографію Вільяма Шекспіра та читати трагедію Гамлет. Визначити філософські та моральні проблеми в трагедії. |
|
|
|
|
Дата | Тема | Зміст | Завдання |
21.10.2022 | Англія. Ренесанс в Англії. Здобутки й представники. Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». | переглянути відео за посиланням
| Визначити провідні мотиви трагедії (письмово) Надіслати на вайбер або email: mayak14041930@gmail.com |
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар